Veel gestelde vragen

 

 

Contact en openingstijden
Contact mogelijkheden
Wat zijn jullie openingstijden?

Bekijk alle

Verzenden
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Moet ik verzendkosten betalen?
Kan ik ook kiezen om mijn bestelling bij een Pick-up point af te leveren?
Is het mogelijk om een ander afleveradres op te geven?

Bekijk alle

Afrekenen
Kan ik ook kiezen om de factuur pas later te voldoen?
Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Bekijk alle

Retourneren
Is retourneren gratis?
Hoe kan ik een product retourneren?

Bekijk alle

Installatie
Wanneer ik bij jullie bestel krijg ik dan ondersteuning tijdens de installatie?

Bekijk alle

Hikvision Algemeen
Zijn de Hikvision producten in het Nederlands?
Mijn deurbel / camera of recorder is alleen thuis via WiFi te gebruiken, buiten via 4G/5G krijg ik geen verbinding. Hoe kan ik dit oplossen?

Bekijk alle

Hikvision Camera
Ik kan mijn geen live view camerabeelden bekijken in mijn browser van mijn Hikvision product, hoe op te lossen?
Hoe kan ik het ip adres vinden in het netwerk van de Hikvision camera, recorder of deurbel?
Help, hoe reset ik mijn wachtwoord?
Kan deze camera ook met een SD kaart beelden opnemen?
Hoe stel je voor- en na opname periode van gebeurtenissen in voor een Hikvision camera?

Bekijk alle

Hikvision Intercom
Hoe kan ik het ip adres vinden in het netwerk van de Hikvision camera, recorder of deurbel?
Help, hoe reset ik mijn wachtwoord?
Ik hoor de melding "Bellen is mislukt" hoe op te lossen?

Bekijk alle