Live view laad niet volledig en gaat niet naar 100%, hoe op te lossen?

Heb je tijdens het laden in de app problemen om je live view te zien? Of anders gezegd, je wilt mee meekijken in de Hikconnect app maar het lukt niet? Dit kan verschillende oorzaken hebben.

Controleer de volgende punten:

  • Heb je wel voldoende internet snelheid op je smartphone? Je bereik op je mobiel kan goed zijn maar dat zegt niks over de snelheid van je verbinding. Een snelheidtest kan je op diverse sites uitvoeren. Bijv. speedtest.nl
  • De eerste gebruiker die het apparaat heeft gekoppeld op Hik-connect is beheerder dan dat apparaat, deze gebruiker mag dit apparaat delen met andere gebruikers. Elke gebuiker dient met zijn eigen gegevens inloggen op Hik-connect. Dus niet dezelfde gebruikernaam en wachtwoord van de beheerder gebruiken op meerdere apparaten.
  • Probeer de deurbel opnieuw op te laten starten.
  • Nog geen gewenst resultaat? Ga dan de deurbel bijwerken met de laatste firmware. Let op, als je speciale firmware hebt voor het aansturen van een dingdong vervalt deze functie. Zie download pagina

Wanneer je alle stappen hebt uitgevoed moet het probleem niet meer optreden. 

 

 

Bezig met laden...