JavaScript lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser. Voor de beste gebruikerservaring, zorg ervoor dat javascript ingeschakeld is voor uw browser.
Verzending en bezorging
Veel gestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Voor losse Satel en Hikvision kunnen we over het algemeen dezelfde dag versturen, zodat je de bestelling de volgende dag in huis hebt. Echter wanneer we de producten eerst geconfigureerd moeten worden, dan zal dit 1 of 2 werkdagen langer duren. Duurt het langer of zijn er onduidelijkheden dan kan je ons altijd bereiken. Bij voorkeur via Whatsapp en kunnen we je bestelling er namelijk bij halen.
Wat zijn de verzendkosten?
Om geheel kostenloos te kunnen verzenden hanteren we een minimaal orderbedrag van 30 euro. Dit is een groot voordeel ten opzichte van andere online aanbieders. We versturen met Post NL met eenn track and trace code die je van ons ontvangt.
Kan ik ook kiezen om mijn bestelling bij een Pick-up point af te leveren?
Ja dat kan, je kan zelf kiezen welke de voorkeur naar uit gaat. Dit kan een plaatseijke supermarkt of boekhandel zijn.
Kan ik ook kiezen om de factuur pas later te voldoen?
Tijdens het afrekenen kan je kiezen voor Afterpay, zodat je pas later de factuur hoeft te voldoen
Wanneer ik bij jullie bestel krijg ik dan ondersteuning tijdens de installatie?
Mocht je vast komen te zitten met de instelallatie dan kan je ons altijd bellen, appen of mailen. We proberen zo snel mogelijk te reageren. We geven ondersteuning totdat het werkend is opgeleverd. Je hoeft je geen zorgen te maken dan je een miskoop doet.We willen graag dat onze klanten blij zijn met onze kwalitatief goed en mooie producten.
Is het mogelijk om een ander afleveradres op te geven?
In onze online wikle is het mogelijk om meerdere adressen op te geven. Zo kan je de bestelling op je werk of op een tijdelijk adres de bestelling er naartoe laten sturen. Wel goed om te weten is dat je zelf verantwoordelijk bent voor het opvoeren van het adres. Let dus extra goed op dat de adres gegevens correct zijn.
